ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
صنعت گردشگری تا پایان دهه آینده در صدر جدول صنایع پردرآمد جهان قرار می گیرد و انتظار می رود بیش از ۴۰ درصد اشتغال جهان را به خود اختصاص دهد. این صنعت با بخش های مختلف اقتصاد به طور مستقیم و غیر مستقیم در تعامل قرار دارد و با داشتن اثرات مثبت عمیق و متقابل اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از بخش های حائز اهمیت و مهم به شمار می رود.
جدای
از بحث علل و موانع جذب گردشگران خارجی، نهادینه شدن فرهنگ ایرانگردی میان مردم و
مسافران داخلی از جمله دلایل نبود رشد و بالندگی در صنعت گردشگری و هتلداری ایران
محسوب می شود.کشورهای پیشرو در این صنعت، علاوه بر اتخاذ راهکارهایی برای رونق
صنعت گردشگری در ایام رکود و کاهش مسافرت ها، تدابیری را برای جبران این نقیصه
اندیشیده اند که برگزاری جشن ها و فستیوال های گوناگون، جاذبه های زمستانی، تخفیف
های فصلی و ... از جمله این راهکارهاست، اما شیوه ای که به نظر کارآمد و دقیق می
نماید، ایجاد تسهیلات برای گردشگران داخلی است تا چرخه های این صنعت ابتدا توسط
مسافران داخلی، حرکتی اولیه داشته باشد تا شاید به این وسیله از مرحله رکود و
ایستایی گذر کند.
سلام منابعی سراغ دارید که در زمینه گردشگری مجازی یا گردشگری الکترونیک بهم بیشتر کمک کنه
سلام .
برای این کار می تونید به وبسایت شخصی آرش نورآقایی مراجعه کنید .