تصاویر بیست و سومین دوره نمایشگاه کتاب تهران

سلام به دوستای گلم ( علی الخصوص عقیل جون )

میدونم بدقولی کردم و چند روزی دیرتر این عکسا رو واستون گذاشتم ولی به بزرگی خودتون ببخشید . آخه مسافرت بودم و اینترنت در دسترسم نبود .



عکس های نمایشگاه رو در ادامه مطلب نظاره گر باشید . 


مخلص همتون

کیوان

البته قابل توجه دوستان عزیز، اینها همه عکسا نیستن، باقی عکسا رو ، روی یه CD میریزم ، میدم بهتون .






اینجا رو در اصطلاحات متمدنانه میگن: سرویس بهداشتی . ولی خوب میزان تقاضا برای این سرویس ها بیشتر از میزان عرضه اون ها بود .


برو بچه های گل مسئول که از دانشگاه با ما اومده بودن، چشم ما رو دور دیدن و دارن یه حالی به شکمشون میدن .



و این هم غرفه انتشارات برو بچه های دانشگاه پیام نور واحدهای گالیکش و کلاله 



این هم دکور یکی از غرفه های نمایشگاه



این پسره هم که همه جا هست .




بدون شرح ...



آقا سعید وقتی که خواب بود .



همه با این چهره خندان آشنا هستید. بله ، محمد یحیایی




والا اندر کمالات محمد خان هرچی بگم کم گفتم .



اون ته چه خبره ؟ !
از من نپرسید که شرمندم .



وقتی حسین مهدوی خواب بود .

بنده خدا مدیر مسئوله دیگه، کارای جنبی هم زیاد انجام میده، خوب بالاخره خسته میشه .




میبینین ما بیچاره ها رو با نون پنیر و رانی و پفک سرمون رو گول میمالن، اونوقت به دخترا علاوه بر اینها جوجه کباب و بستنی و این چیزا هم دادن . هِ ِ ی ی ی .


 


این هم میل گنبد تهران  






 و باز هم تصویری از غرفه انتشارات ما .



این هم خودم .



نظرات 2 + ارسال نظر
عقیل 1389/02/26 ساعت 17:19

سلام.کیوان جون همه عکسها نبود که بقیه اش رو کی داخل وبلاگ میذاری؟

سلام
عقیل جان در ابتدای عکسها اشاره کردم که باقی عکس ها رو چطوری بهتون میدم.
در ضمن بدلیل پاره ای از مسائل که انجا نمی شه ذکر کرد، نمیشه همه عکس ها رو اینجا قرار داد .

ام کلثوم ملکان 1390/01/03 ساعت 20:02

پس عکسای دخترا کو

عکس دختر خانم ها رو در اختیار ما قرار نمیدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد